چگونه به SOP افزایش Ceatinine در بیماری Kiney
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به SOP افزایش Ceatinine در بیماری Kiney

چگونه برای جلوگیری از افزایش کراتینین در بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که سطح کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه در برخی از درجه آسیب دیده است، به طوری که بیمار با افزایش سطح کراتینین آنها بسیار concered در مورد راه آن را متوقف می باشد.

همانطور که می دانید، دلایل بسیاری می تواند به افزایش creatinie باعث وجود دارد، بنابراین اگر ما می خواهیم به آن را متوقف ما نیاز به پیدا کردن و علل منظور، و پس از آن بیمار درمان را هدف قرار می دهد. اما بدون توجه به ما را انتخاب کنید که چه نوع از درمان است که باید قادر به حذف علت و پس از آن ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه باشد، چرا که تنها زمانی که عملکرد کلیه خود بیمار از ترمیم، سطح کراتینین او را به پایین به طور طبیعی و به حالت عادی باز در نهایت.

چگونه برای جلوگیری از افزایش کراتینین در بیماری های کلیوی؟

همانطور که در بالا تنها راه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا ذکر شده است به عقب عملکرد کلیه بیمار، بنابراین باید به بیمار درمان مربوطه به موقع است. در اینجا من پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه به بیمار با افزایش سطح کراتینین. این درمان به عنوان یکی از نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک از این درمان، بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را به تدریج معکوس، در نتیجه برای جلوگیری از افزایش سطح کراتینین، حتی آن را کاهش می دهد.

بیمار با افزایش سطح کراتینین، آنها باید این درمان به موقع symtematic، به طوری که آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت دریافت کنید.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به بیماری های کلیوی تحت کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: